Thursday, March 22, 2007

Panduan Bercinta & Berdating



Panduan Bercinta & Berdating
Ahmad Yusof Ibrahim,
PTS Millennia Sdn Bhd

Harga: RM 14.90 / RM 17.90 (Sabah & Sarawak)
Jumlah Halaman: 250 halaman


Sinopsis:

"Kupasan cinta cara simple dan perlu dimiliki oleh para remaja.

Razman kata, " Ye, gua memang tangkap cintan dengan awek gua. Minah tu cun."

Nadia pula kata, "Yup, He's the love of my life! Dia loaded!"

Eh, pelik juga saya. Adakah cinta tu semata-mata sebab rupa dan harta? Atau nama? Best ke cam tu? Bukan saya nak cover line, beb. Memanglah saya pun nakkan pasangan yang lawa. Siapa yang tak nak? Tapi, takkan setakat tu? Itu bukan cinta kot, tapi setakat main-main cinta.

Ish, saya tak nak cam tu. Dulu dah pernah kena sekali. Tobat! 'Kawan' saya tu bercinta dengan saya semata-mata sebab saya ada duit. Adoi, tiba-tiba saya kena retrench. Belum sempat apa pun, 'kawan' saya tu dah menghilang. Hampeh!

Korang semua saya tak tahulah. Tapi saya tak nak jadi cam tu lagi. Cinta biar betul. Hati biar ikhlas."

No comments: